Rileks

Wednesday, January 2, 2008


aku masih lagi bertungkus-lumus untuk menyiapkan blog aku nih..banyak lagi mende2 yang perlu diuploadkan supaya dapat dikongsi oleh semua..aku pn buat blog ni sendiri jer..guner konsep try and error..ala tenet ader kat umah bkn nak kene pi cc pn..mcm maner tah aku ader semangat nak buat blog nih..tak la terbuang maser aku time cuti sem ni.

hai terasa rindu plak kat penang..aku nak dok umah bergelak ketawa dengan bdk2 DIT umah yang begitu riang gembira..ader ajer mende merapu nak disembangkannya..orang kater kiter slalunya tidak akan menghargai apa yang ader skarang sebaliknya akan mula terkenang2 mende yang telah apabila sesuatu mende tu hilang..

aku tgk laman web PSP tadi kater 9 Jan baru kluar result..wahh..mmg xsbr nak tahu result aku brape nih..result ni penting utk aku sbb aku mungkin further study utk degree nnti..so bila aku abih poli dalam Jun ni terus sambung jer degree Julai..banyak mende lagi nak buat ni..ok nnti aku sambung merepek lagi..


0 comments: